1prensannesiiiii Kızlar doktorum prilami bırak artık dedi yazmadı bugün kullanmayışımın ilk günü midem çok kötü dayanamıyorum normal mi bu haftaya kadar hala bulantı olması sağlık ocağından yazdırıp kullanmaya devam etsemmi😕
Nuraysss 1prensannesiiiii yarın 36 olcaz hala kullanıyorm ben yokss yiyemiyorm bağımlılık oldu artk aramızda 😅
Sudeuzum 1prensannesiiiii kullandım ama bana hiç faydası olmamıştı o ilacı icerdim yine devam ederdi benim