Kiwi12 Merhaba bayanlar hangi doktora gidiyorsunuz? memnun musunuz? ücretlerinin nedir? Doğum ücretlerini konuştunuz mu?
eslem1018 Nergiz hanıma gidiyorum ama çok memnunum muayene ücreti 475 pendik kartın varsa 380 TL düşüyor doğumda normal 7.000 TL sezeryan 9.000 TL
eslem1018 Pendik pencere kafelerden çıkartılıyor canım %20 bi indirimi oluyor sen hangi doktora gidiyorsun