busrabrbr arkadaşlar 14+6 haftalık. 2 gündür kaşıklarım çok ağrıyor normal midir ? Kendimi telaşlandırmak korkutmak istemiyorum kasıklarıma bastırdığım zaman acıyor falan
kucukkalbimm busrabrbr bende o haftalardayim ve benim hamile olduğumdan beri hep ağrım oluyor kaşık agrusi adet sanciso gibi korkutma kendini Allah’ın iziniyle hiç birşey olmaz
27ozlem busrabrbr canım çok şiddetli olmadığı sürece kasık ağrıları normal çünkü rahim genişliyor korkmana gerek yok ama seni kıvrandıracak gibi şiddetlenirse muhakkak doktora git