Aspenya44 ben gebeliğimin başladığı ayı baz alıyorum bebeğimin hagtasından yola çıkarak, yaşımıda olan yaşıma baktığımda kız çıkmıştı ve kızım olacak.. yaşa 1 yaş büyük baktığımdada kız çıkıyor hamile kaldığım aydan.. maya takvimine baktınız mı o daha doğru demişlerdi bana bende o da kız çıkmıştı 😊