Prenses34_annesi Kızçeler doğumuma çok az kaldı benim gibi doğumuna az kalmış anneler için de öneri ve tavsiye olsun diye bu postu açtım aktardan alınması gereken çaylar tüketilmesi gereken ürünleri bizlerle paylaşırsanız sevinirim 🥰
2022bebeki Prenses34_annesi Ahududu yaprağı çayı, ananas, hurma, kivi,mango ebemin önerdikleri ilk aklıma gelenler. 🤗 Adaçayı içiyordum ama onu önermedi mesela
Seydacavdarr Prenses34_annesi ben kitapta okudum doğuma 7 gün kala vajinaya hergün zeytinyağlı pamuk koyun yazıyodu
Prenses34_annesi 2022bebeki evet ya ben adaçayını çok duydum ama hani pek önerildiğini duymadım ir de bir şey sormak istiyorum mango ne yapıyor İlk defa duydum ve kiviyi de
2022bebeki Prenses34_annesi Tropikal meyveler rahim ağzı kaslarında yumuşama yapiyor açılmayı kolaylastiriyor☺️
Prenses34_annesi 2022bebeki ya Bir de bir şey sormak istiyorum böğürtlen çayı diye bir şey de duymuştum siz duydunuz mu öyle bir şey var mı yanlış mı hatırlıyorum 🥰
Prenses34_annesi Seydacavdarr peki şunu söyleyeyim size yani sorayım doğuma 7 gün kala demişsiniz ya hani bunu neye göre hangi haftaya göre yorumlayacağız mesela örnek veriyorum 37 ya da 38 haftadayım diyorum 38 haftadaysam bunu yapabilir miyim yani bunu neye göre hani doğuma 7 gün kala kaç haftaya göre 🥰🥰
Seydacavdarr Prenses34_annesi bende 38+3 üm ben başlicam yapmaya bence 38 de yapılabilir hafta detayı okumadım kitapta