Eldgrn Songulll46____28 rabbim sağ salim kucağına almayı nasip etsin canım dualarım seninle bir sorun var mıydı bizde 35+2 yiz nasıl farkettim veya doktor kontrolünde mi fark edildi
Aylin355 Songulll46____28 Benimki de 35te sınırda demişti şuan 36 olduk bekliyorum, su bitince sezeryana mı alınıyor sizin tercihiniz miydi, normal isteseniz olur muydu, çok merak ettim süreci ve Allah bağışlasın bebişinizi 😍🌺
Songulll46____28 Eldgrn kontrolde farkedildi canım hiç bi sıkıntı yoktu bana göre 3 gün önce geldim 70 lerde şu dedi 3 gün sonra düşerse alırız demişti bugün 47 ml e gelmiş nerdeyse hiç yok dedi yarın alacaklar sezeryanla
Eldgrn Songulll46____28 sağlıklı kucağına alırsın inşallah canım üzel düşün İnşallah her şey daha güzel olacak Bizim de kontrol 37 haftada bir sorunumuz yok ama işte insan yine endişe ediyor güzel haberlerini bekliyorum inşallah her şey daha güzel olacak içini yüreğini ferah tut
muallimehanimmom5 Songulll46____28 peki sizde sızıntı şeklinde suyunuzun gelmesi oldu mu ben de ilk bebeğimi 36+4 de doğurmuştum ama benim bardaktan boşalır gibi bi anda geldi ve 12 saat içinde acil alındı şimdi 36. Haftamdayım her an korku ile bekliyorum 😒
Songulll46____28 Aylin355 canım malesef mecburi sezeryan oldu makat gelişti çünkü su olmadığı için dönmesi imkansız dedi doktorum beklemedik sezeryan oldu