Bn asılama oldum asılamanın 10.gunu kan verdım dun beta hcg 22,3 cıktı pozıtıf dedı doktor kendı doktorum pazartesı bıdaha kan vercem sızce yukselır mı saglık ocagındakı doktorda ılaclardan yuksek cıkmıs olabılır dedı bu durumu yasayan varmı degerı kactı