Papatyakokulukiz Ay ağırı yapiyor diyorlar . Hiçte sevmem kol ağrısını . Çok kötü oluyor . Biontek aşısı gibi mi ağrıtıyor. Doktorada sordum vurunmam lazımmış. Ama aşı daha gelmemiş sağlık ocağına ne yapsam bilemedim
selinsmother Papatyakokulukiz ben ilkini vurulduğumda covid ağrısı gibi 2-3 gün sürmüştü. İkincisinde ağrım olmadı
Mysmrt Papatyakokulukiz ben iki doz yaptırdım öyle aşırı ağrı yaşamadım sadece bi iki gün sızlıyor geçiyor
Papatyaa_01 Papatyakokulukiz ağrı kişiden kişiyd değişiyor herhalde benimde 2 gün ağrıdı ama öyle abartı bi ağrı değil normal işimide yaptım üstüne bile yattım yani sıkıntı olmadı
1prensannesiiiii Papatyakokulukiz geçen hafta oldum hiç ağrım olmadı canım bence kişiden kişiye değişiyor
Deletedmom_116 Papatyakokulukiz Daha beter bu aşı kovud aşısı yanında çok iyi kaliyo ben vuruldum bı hafat mehvedtti beni
Nagiss2859 Papatyakokulukiz kolunu zorlamazsan çok ağrı yapmaz ben çalıştığım için baya ağrım oldu üzerine yatmakta zorlandım 2 gün ama abartılacak bir ağrı ve acı değil tabi ki
Dmrbs18 Papatyakokulukiz bence okadar abartı ağrı değil bir iki gün kıpırdatınca agrıyo belki bunyeden bünyeye degisiyo olabilir
Busel Papatyakokulukiz korkma hiç covid aşısı olduysan ancak o kadsr ağrıtır herhalde ben onlari vurulmadim ağrısı nasıl çok bilmiyorum ama sansina ağrısız geçer belki
Ensinacar Papatyakokulukiz bana da ağrı oluyo falan dediler ilkinde hiç ne agri ne bisey olmadı ama 2. De vurduğunda ağrıması ama sonrasında 1 yada 2 hafta sürdü biontek gbi yukarı falan kaldırdığımda ağrıdı üstüne hicc yatamadım hele
AyFa1608 Papatyakokulukiz bazen 2-3 gün ağrıtabliliyor kolu. Benim de bu hafta içi olmam lazımdı Kasım ayında ebe Ocak 15 gibi gel demişti ama aşıların ne olduğu belli olmayınca gitmedim o da aramadı ay sonu kontrolde doktora sorup ona göre olcam veya olmıycam😐
Niloya59 Herkeste ağrı durumu farklı oluyor benim 1hafta kolum ağrıdı evet ama dayanılmayacak kadar değil rahat olun. 2.aşımı dün oldum,sağlık ocağında aşı yokmuş artık herhangi bir eczaneden temin edilebiliyor.
Karman34 Papatyakokulukiz bende ağrı olmadı mümkün olduğunca hareket ettirin eğer ettirmezseniz verilen ilaç düzgün dağılmayınca ağrı yapıyormuş
Eg21 Bende dün sabahtan oldum. Gün içerisinde hiçbir şey yoktu. Kol ağrısı akşam hafif hissettirdi abartılacak gibi değil gibiydi ama gece çok kötü oldum kolum kalkmadı sıtma tutar gibi üşüdüm tüm kemiklerim kırılıyor gibi ağrıdı bugünde öyleyim bazı konu başlıklarında bebek hareketlerini hissetmede azalma olabiliyor demişlerdi bugün bende onu farkettim bir önceki güne göre daha az hissettiriyor kendini normalde endişelenirdim ama benzer şeyler yaşanmış bi iki gün sonra normale dönmüş yazılanlara göre. Aşının ağırlığına şaşırdım çünkü ben 2016 da işe başladığım zaman zorunlu Tetenoz aşısı yaptırmak gerekiyordu yaptırdığımda ne kol ağrısı nede bu tür belirtiler hissetmemiştim rahattım o yüzden ama bilemedim şimdi neden bu kadar ağır geldi. Ya hamilelikte daha hassas oluyoruz ya da aşı içeriği gebelik durumunda farklılaşıyor mu bilemedim.