Kızlar 31 haftalığım çok fena kabız olmuşum duphalac kullanmama rağmen, yarım saat oturdum tuvalette ve 3-4 kere falan ciddi anlamda ıkındım. Ağlicaktım artık o kadar ağrım oldu ki anlatamam size. Kanamam vs yok çok şükür ama hafif sızı ve doluluk hissediyorum sizce bir terslik olmuş mudur?