Yasinadar_delil Merhaba! Bayanlar bu iki gündür hiç iştahım yok ne yiyorsamda zorla yiyorum özelikle akşamları acaba normalmı bide bu aksam sol tarafımda uyuşma yanma oluyor arada adet olcakmışım gibi ağrı bi size sorayım dedim
Yasinadar_delil Arkadaşlar msj yazıyorum ama kimse cvp yazmıyor acaba ben yanlış şekildemi yazıyorum başlık etiket falan onşarımı yanlış işaretliyorum
Ceydadefne1 Yasinadar_delil bende 36yim 34 haftamdan beri ayni sey var ve gece yanmalarim oluyo kusuyodum habere meger grip olcakmisim ve hayatimda ilk defa grip oldum
istanbulluanne 30. Haftamdan beri cok istahsizim bende. Önceden sabah 8 de uyanir bseyler yer yine yatardm smdi brak acıkmayı öğlen 1 de uyaniyorum hc bsey istemiyor cnk 34 haftalgm. Tost yemekten bi hal oldum bi tek onu yiyebiliyorum.