emine87 ben özel bi krem almadım canım ablam hamileliğinde çok rahat etmiş o önerdi kapsül e vitamini, sarı kantaron ve zeytinyağı karıştırıp gün içinde göğsümün ucuna sürüyorum yuvarlak pamukla da kapatıyorum nemli kalması için ilk zamanlar çok kaşınıp kuruyodu şimdi iki haftadır sürüyorum baya toparladı acıması azaldı