Deniz34 bende 39+4 oldum, sancım kasilmam hiçbirşey yok. Bide suyum cok azalmış pazartesi günü yatıcam hastaneye.. Suni sancı vermicekler, once rahimden fitil gibi bisey varmış ondan vercekler kendi sancimi başlatmak icin gerek görülürse suni sanci vericekler..