femme Yenihamiss96 6 haftayı ya bıtırdım yada yenı gırmıstım başladılar ve 14 haftalık oldum hala devam edıyor .ss asla gecmıyor :/ 4-5 haftalık ıken nıye mıdem bulanmıyor dıyıp dıyıp duruyordum :D aldım guzel bır cvap 😊
Betulcak 7-8 haftalıkken başladı. Neden midem bulanmıyor diyip duruyordum bende 18 haftalık oldum prilam olmazsa günüm berbat geçiyor. 😮💨