Arkadaşlar doktorum doğum için çok para istedi , kendisine çok güvenirim ama doktor değiştirmek zorundayım. İlk doğumum olacak ve doğum korkum var. Baştan beridir takipe eden doktorumu bırakıp , 3 ay kala başka bir doktora gitmek doğru bir tercih olur mu acaba, çok tedirginim..