bademli_puding Rosalinda12 159 gün benimde şaka maka ne çabuk geçiyor yaa bende geçmiyor diyodum 😅 sağlıkla alalım kucağımıza hepimiz 🥰
Rosalinda12 Sevvl ben de uygulamaya göre bakıyorum ama bebek ne zaman gelmek isterse o zaman gelecek 🥹
323832 Rosalinda12 uygulamaya göre 96 ama sezaryan olacağı için 15 20 gün geri gidiyoruz biz Nisan 10 dedik 80 günümüz kaldı
Rosalinda12 323832 normal doğum olacak inşallah uygulamaya göre 28 nisan doktoruma göre de öyle ama bebek geliş gününü kendi belirliyor 🥰🥹