Hasret2462 Kızlarrrr Avcılar’da oturupta hoşgeldin bebek paketi alan var mı ? Biri var diyor biri yok diyor şaşırdım 🤣
Hasret2462 Polo internetten baktım veriliyor yazıyor belediyeyi aradık verilmiyor dediler bazı arkadaşlar aldık yazmış kafam karıştı 🙈🙈🙈 bi sorayım dedim 😊
Hasret2462 [bilinmeyen] aradım bu sene yok dediler nette var yazıyor arkadaşlar aldık diyor kafamda deli sorular 🤣🤣
Hasret2462 Bende parsellerde oturuyorum aynen bide sen ara bakalım ne diyecekler hiç olmadı gider belediyeyi basarız 🤣🤣🤣 analık duygusu deriz çıkarız işin içinden 🙈🙈🙈🤣
Hasret2462 Aynen öyle inşallah bizde bişeylerden yararlanırız bu zamanda bebek ihtiyaçları çok çok pahalı 😔