Bellisima21 canım buna doktorun karar vermesi lazım 1.derecede akrabalarında şeker varsa kilon fazla kilo artışın hızlı ise glikoz şeker yüklemesi isterki bebek riske girmesin eğer risk durumunda değil isen sadece kan tahlili ile açlık tokluk şekerine bakılır 50 ila 75 gramlık glikozun anne ve bebeğe hiç bir zararı olmadığı dünya sağlık örgütü tarafından onaylı ki doktor zaten zararlı olsa bebek ile seni bu duruma yönlendirmez 🙏🏻