Ben 6+3 ken gittim 5buçuk haftalık görünüyor dedi çok minik kese alttan bakarsak görürüz dedi ama gerek duymuyorum dedi ,bugun 7+3 ken gittim duyuldu karından hamdolsun 🤲🤲Darısı dileyen isteyen herkese 🤲🤲🤲bugun kahve lekelenmler başladı ona canım sıkıldı biraz geçecek İnşAllah🤲🤲🤲