Oznr bı akrabam daha yeni doğum yaptı orda sancı çekerken ağlamış ve ebelerde onunla beraber ağlamış bnada böyle anlattı etkilendim açıkçası ve geçen ay kan uyuşmazlığı iğnesi bürünmek için dogumhaneye indim hemşireler çok saygiliydi icim rahat bı şekilde gidicem 1 ay var doğuma insallh 😊