hilalklkn Hamile olduğumu öğrenmeden öncede sonrada rüyamda hép kız gördüm . Defne koymayı düşünüyorduk adını ama rüyamda
designermoms hilalklkn ben hep rüyamda erkek bebek gördüm daha hamile olduğumu öğrenmeden rüyamda oğlun olacak dediler doğurduğumu bile gördüm ama kızım oluyor :) Biz de adını Defne koyacağız bu arada çok beğeniyorum
designermoms hilalklkn o yüzden kıza çok şartlama kendini ben hep erkek dedim 14. haftada kız olduğunu duyunca şok oldum erkek bebek ismi de bak :D
Semyyy hilalklkn bende ruyamda eflin lina koydugumu görmüştüm asla oyle bir isim dusunmemistim bu zamana kadar bebegimi erkrk hissediyorum ama kizdi ruyamda haftaya ogrenicez cinsiyetini insallah 🥰
femme Semyyy merhabaaa :) 14+1 olduk dun aksam ruyamda erkek bebek gordum , guyamda dogum yapmısım bebek benım dı hatta :D 01 şubatda gıdıczcınsıyet ıcın baya heyecanlıyım :)
Semyyy femme ben hep erkek hissediyodum ama rüyamda kiz gormustum ismiyle birlikte 8 haftalikken. 2 gub once ogrendim kizim oluyor kendi ismiyle geliyor🥰❤
hilalklkn Kız olmasını eşimde bende hatta ailelerimiz bile çok istiyor. Çünkü hep erkek var ailelerde fhdhdh
Busra92_ En basından beri rüyamda erkek bebek gördüm hatta ismiyle kucagma verildi hissim hep erkekti ama bebişim kız olcak ben artk rüyalara itibar etmiyorm 😁
1prensannesi_ Busra92_ zaten tam tersı oluyor erkek gorunce kız kız gorunce erkek benımkı tuttu kız gordum erkek😂
Busra92_ hilalklkn tabi belli olmaz ama benm yasadgm buydu hatta doktora bile dedm hani anneler hissediyordu diye hayrlı evlat olsun önemli olan o Allah gönlünüzden geçeni versn inşallah🥰
laviniamom01 1prensannesi_ bende bugün doğum yaptığımı gördüm evde kendi kendime doğurdum resmen sonra bebeğin cinsiyeti ne anne dedim kız dedi
Busra92_ 1prensannesi_ 😁 yalnız değilmişim bak genelde hep anne hisseder rüyada görür derlerdi ama cabuk adapte oldum öğrendgm gbi basladm heycanlanmaya zaten 21. Haftada öğrendk nazlıymıs kızım 🥰