umena Anlamadım sol tarafıma yatınca kaburgam etime batıyo gibi oluyo acıyo canım yatamıyorum neden olur ki
2022bebeki Kanarya_4921 Maalesef bence aşağı inmedigi için bu baskı. Yarın kontrolüm var inşallah girmiştir
Kanarya_4921 2022bebeki benim bebek normalde kaburgamin altındaydı 38haftaya kadar da tersti iki gün öncesine kadar bı rahatlama geldi dönmüş kaburgada batmam falan baya geçti
2022bebeki Kanarya_4921 Bizimki zaten baş aşağı ama doğum kanalina girmedi maalesef. İnşallah bizimki de zorlamaz daha fazla