ilayda_8 Belim ve kasıklarım çok ağrıyor adet olacak gibi dün sabahtan beri geçmiyor bu durumu yaşayan oldumu
Zehra_2 ilayda_8 devamlı bir ağrıysa doktorunuza görünmenizi tavsiye ederim, ama devamlı değilse yorgunluktan olabilir gaz sancınız olabilir dinlendiğiniz de geçiyor mu?
Ilahem ilayda_8 hamileliyin son aylarinda ola biliyor boyle agrilar.bebek dogum pozisyonu aldigi icin ola bilir.ama siz bi doktora gorunun en iyisini doktor bilir.
Tufutufu ilayda_8 benim 32. Haftada çok fazlaydı. Tüm gün sürüyordu. Ayıptır söylemesi totom bile ağrıyor bazen kemiklerim. Doktor hepsinin normal olduğunu söyledi ama sen yine de telefonla bile olsa ulaşmaya çalış doktoruna:)