2prensesannesiiii minikoglumuz bende dün yaptırdım ama organ yazıyor izlendi izlendi yazıyor radyoloji uzmanı dr sağlıklı dedi bugün muayene eden kadın doğum druna da göstereceğim 🙏🏻
2prensesannesiiii minikoglumuz Benimki de böyle kuzum karşılaştırabilirsin🙏🏻 Belgeler farklı belirtmiş ama sonucu
ilkin41 minikoglumuz gayet iyi biraz tombiş bir bebek olucak mutlaka 24 haftada şeker yüklemesi yaptırın 🙏
1asel-duru minikoglumuz bende pek anlamam ama sanırım 22 haftalık gebesiniz baş çevresi karın bölgesi haftasına göre uyumlu bebeğin sıvısı yeterli diyor radyoloji uzmanı bilgi vermedi mi
minikoglumuz 2prensesannesiiii detaylıyi yapan doktor hersey gayet normal dedi kendi doktoruma ayın 25 de randevum var o vakit gösterecek, sabırsızlandim iyi mi kötü mü diye
1asel-duru 2prensesannesiiii size bilgi verildi mi herşey yolunda görünüyor herhalde haftası uyumlu her organına bakılmış tek tek maşallah
2prensesannesiiii 1asel-duru evet radyoloji uzmamı dru sağlıklı korkma dedi bugün kadın doğum dru da görecek 🥰 teşekkür ederim yorumladığınız için🥰🙏🏻