Zehracerrah özeller hiç uğramak istemiyor direkt sezeryana alıyorlar hiç gerek olmadığı halde. Bende önce özel hastaneye gidiyordum hep bebek ters sezeryan dedi sonra devlete gittim denemek için onlarda sezeryanlik bir durum yok bebek daha çok döner dedi.benim doktorum hep sezeyana alıyordu bende korktum gittim devlette doğum yaptım pişman değilim iyiki devlete gittimm. Özelin sadece adı var hiç tavsiye etmiyorum eğer bulunduğunuz şehirde iyi bir devlet hastanesi varsa ona gidin kendinizi riske atmayın sezeryan zor ama son anda bişey olur sezeryan olacak olur ona bişey diyemem tabi ama sonucta siz dogurcaksiniz sadece doktor bebeği alacak her şey sizin elinizde özele gidince ayrı bişey yapmiyorlar sonuçta. O ağrıyı çeken doğumu yapan sizsiniz özele korktuğumuz için gidiyoruz ama devlette aynı ben 5 ay boyunca özele gittim pişmanım keşke hep devlete gitseydim benim hastanem iyiydi ve özel gibiydio yüzden diyorum imkanınız varsa devlete gidin çünkü özeller uğraşmak istendiği için sezeryana alıyor