Merhaba
Ben Ocak ayının başında kimyasal gebelik geçirdim 6 ocakta HCG 95 çıktı ve akşama kanama başladı 8 gün sürdü kanamam dün tekrar HCG nin sıfırlandigini görmek için tahlil yaptırdım 75 çıktı bu ne demek oluyor çok endişeliyim yardımcı olur musunuz