Epu en iyisini yapıyorsun canım kesinlikle böyle pıhtılar gözardı edilmemeli ben emboli hastasıyım Nisan ayında akciğerime pıhtı attı yoğun bakımda yattım o yüzden Çapa’da tedavi görüyorum şuan gebelik için 😔 inşallah hayırlı haberler verirsin bizlere 🙏🏻🙏🏻🙏🏻