melekannesi0103- bencede güzel kötü değil biz iki isim koyduk çokta uyumlu olduğu söylenemez iki ismi aynı anda söylemiyoruz iki ismide ayrı ayrı kullanıyoruz bazen bir ismiyle bazen diğer ismiyle sesleniyoruz o yüzden illa nuran ada diye seslenmek zorunda değilseniz uyumlu olmasına bakmayın seslenirken hoşunuza gidecek anlamı güzel ikinci bir isim koyabilirsiniz mesela bazen sadece erva vs sare bazen sadece nuran diye seslenebilirsiniz 😊