Kızlar ben 4 gün önce vajinada şişkinlik ağrı ve kasintiile acile gittim doktor mantar enfeksiyon u dedi ve fitil verdi gündür kullaniyorum bebege zarari olmayacagini soyledi benim merak ettiğim acaba kesin çözüm olur mu yada siz bu fitili kullanırken nelere dikkat ettiniz hadi bakalım bildiklerimizi dökelim ortaya