SutlacimiYedimmiBen Kizlar basina gelen oldu mu smear sonucu negatif ama ayni zamanda tedayli bi inceleme olmus enfeksiyon cikmis bu enfeksiyon rahimde mi vajinada mi bilmiyorum ayin 2 sine randevu aldim ama aklimda bu sorular kaldi
Pembesarelle2 SutlacimiYedimmiBen Hiç bilgim yok canım şikayetlerin varmıydı. Eğer sık idrara çıkma sürekli idrar hissi yanma koku idrar sonrası yanma ve çok az miktarda idrar , ateş basması kasık ağrısı varsa idrar yolu enfeksiyonudur. Geçmiş olsun 🌸
funnymummy SutlacimiYedimmiBen smear testinde rahme bakıldığı için rahimdedir diye düşünüyorum ama önemli bişey olsaydı da bekletmeden randevuyu verirlerdi hemen tam bilmiyorum geçmiş olsun
myangelson SutlacimiYedimmiBen bende çıkmıştı enfeksiyon muydu mantar miydi unuttum şuan bı fitil kullandım düzeldi canım
gamzosgamzos SutlacimiYedimmiBen hpv mi pozitif çıkmış yoksa mantar falan mı benim hem hpv pozitif çıkmıştı hem kandida ile uyumlu fungal organizmalar çıkmıştı hpv hariç mantar varmış
SutlacimiYedimmiBen funnymummy tesekkr edrim ufak bi enfeksiyon car randevu ali0 kontrole gelebilirsin dedi ona gore tedavi uygulucaz dedi
SutlacimiYedimmiBen myangelson hamilemiydin ben suan hamile degilim . Birde gectigini nasil anladin cunku bende belirti yok nasl enfeksiyon var test sonucu olmasa onu bile anlamazdim
myangelson SutlacimiYedimmiBen yok bende sezaryen olduktan sonra yanlış hatırlamıyorsam 2 ay sonra aldı doktor rutin tahlil diye orada çıkmıştı önemli birşey değilmiş zaten normalde de arada enfeksiyon oluyordu fitil kullanıyordum geçiyordu akıntı vs sıkıntısı oluyordu bende geçtiğini akıntı kesilince anladım yani bende böyle oldu
birminnosannesi_ Canım vajinada olabilir rahim ağzındaki sıvıya bakıyorlar diye biliyorum vajinal enfeksiyon olabilir
SutlacimiYedimmiBen birminnosannesi_ bende onu diyorum canim hani rahimin iciyse allh korusun inslllh gttigimde öğrenicem
minikmucizeemaak SutlacimiYedimmiBen canım bana da smear testi yaptılar e nabızda düşüyor mu sonuç ve ne kadar sürede çıkıyor acaba