Busenl Mutlaka doktoruna danış bende yaşadım gebelikte yüksek tansiyonu takip edilmesi gerek bebek içinde senin içinde sıkıntılı hem kadın doğum doktorum hem kardiyoloji doktoru ikisi birlikte takibimi yaptı benim doğuma kadar sonrada 33. Haftada doğum yaptım gebelik zehirlenmesiyle