Buseertu3 Ben 11 Mayıs 2022 sezaryan amileyati oldum ve bugün tekrar gebe oldugumu öğrendim sizce birdaha sezaryana girmek benim için tehlikeli olurmu
2aslan_annesi07 Buseertu3 görümcem bebeği 3 aylikti tekrar hamile kaldı ikisi de tam bir yıl arayla Mayıs’ta doğdu bı sorun yasamadi bu arada 4. Sezaryenini oldu tabii herkes aynı değil sizinde olmuş artık yapcak bişey yok Allah swt kolaylık versin
Fbmm Buseertu3 benim oğlum 6 aylıktı hamile kaldım hiç sezeryanim bu arada hiç sıkıntı yaşamadım aksine ilkine göre çok daha iyi toparlandım💞
cahillesohbetikestim Buseertu3 14 ay olacak arası inşallah şimdi 30 haftalık olduk çok şükür şimdiye kadar bir sıkıntı yaşamadım inşallah doğumda rahat geçer
Ilahem Buseertu3 kizim 9 aylikken 2.hamile kaldim.simdi 31 haftaligim.cok korkuyorum nasil olucak acaba🤨bu arada doktor simdiden korse kullanmami onerdi dikislerim cozulmesin diye.
Blueangel5 Buseertu3 hemen neden hamile kalıyorsunuz ki keşke çocuklarınız biraz büyüse yani hem onlar için hem sizin için daha iyi olur.