Tubikin_hamilelikmacerasi Herkese iyi günler🙈 Kalp atışını ne zaman duydunuz ben 6.haftaya girdim on gün sonra kontrole gificez 🧚🙏
Sedavedoga Tubikin_hamilelikmacerasi 6+5 ti canım doktora gittim ve kalp atışı vardı inşallah sende duyarsın gittiğinde
Tiiffany Tubikin_hamilelikmacerasi 5.hafta gitmiştim net bişey diyemedi 10 gün sonra netlestirelim demişti. Bende 15 gün sonra gittim double netleşsin dedim 😂 kalbide keseyide gördük. Bazısı erken bazısı geç döllenmeden dolayi daha sonra gorebiliyor. Sizde bir daha ki kontrollunuzde muhtemelen görmüş olacaksınız:)
Koalammm Tubikin_hamilelikmacerasi normalde yedinci haftada dinletiyorlar canım bende yedinci haftada duydum