Kızlar 37 haftalik hamileyim hafta içi gun almaya gidicez insallah fakat 2 gündür bogazimda yanma var gun içinde geçiyor sabahları oluyor bogaz pastili kullansam olur mu , birde diyorlar ya son ay anne hasta olursa bebekte olur varmi öyle birsey çok korkuyorum ya bebek olmaz insallah