Bana bir kere boş denildi bir kere dış gebelik bir kere kimyasal gebelik denildi ve üç doktora gittim sonra bebeğim vardı da onların verdiği ilaç yüzünden düşürdüm eşi kendi bariz vardı düştükten sonra gidince evet benekmiş dendi o yüzden bekle kendini de korkutma allahın izniyle vardır minik civciv kendini sakloyordır