Yavuz123 benimde başımdan kürtaj geçti bende bebeğimi kaybettim ama bu başkalarına da bunu empoze edeceğim anlamına gelmiyor. “Sağlıklı gebelik gözükmüyor” bu cümlenin nesinden olumlama yapmamı beklediğinizi çözemedim. Ayrıca hanımefendinin daha önce başından düşük geçmesi her gebeliğinin aynı sonuçlanacağı anlamına gelmez ben yorumumda kesin konuşmadım referans aralığına göre şu an hanımefendi gebe gözüküyor mu ? Evet. Sağlıklı yada sağlıksız olduğunu anlaması için tavsiyemi de verdim. Yani kimseyi boş yere umutlandırmadım ama sizin yaptığınız gibi gördüğüm değere de aaa çok düşük sağlıklı gebelik gözükmüyor diyerek hiç medet ummaması gerekiyormuş gibi de konuşmadım.