Engineermom Havalar malum soğudu, usutup hasta olmaktan korkuyorum bu sebeple. Sizler hastalıklardan korunmak için ne gibi önlemler alıyorsunuz direnç kazanmak için düzenli yediğiniz içtiğiniz şeyler var mı?
Arjin Engineermom bende çok korkuyorum valla sıkı giyinmeye çalışıyorum gerçi çok üşüyorum zaten.meyve yemeye çalışıyorum şimdilik
Hafizzeynep Bende meyve yemeye çalışıyorum ev sıcak ama ayağımdan patik eksik etmiyorum üşütmemek için. Varsa başka öneriler bende burda durayım