Eyll_lna Gerçekten baya bir kararsız kaldım albümle beraber verilen büyük tablonuzu hangi odanıza astınız nere de mantıklı olur
Sila66 Eyll_lna senin resmin sonuçta o resim odada çürüsün diye çıkmadı as oturma odasına herkes görsün 😂
Sellmaseellma Eyll_lna yatak odama astım ne öyle görmemiş gibi evin ortasına asmak odaya da asmicaktım istemedimde ben fotoğrafçı kayınpederimin arkadaşıydı o söylemiş sen yap bi tane tablo diye mecburen astım şimdi bekliyorumki düşsede kırılsa çöpe atsam gereksiz bişey
Sellmaseellma Eyll_lna abartı buluyorum ben ne biliyim sonuçta albümün var görmek isteyince ondan bakabilirsin isteyen misafirde aynı şekil eşimin amcasının 2 kızı var adam ikisininde resimlerini kocamaan çerçeve yaptırıp salonuna asmış 😂😂😂
Likalima Millet eve gelince yüzünüzü görüyor zaten koca fotoğrafı salona misafir odasına asmaya ne gerek var :D hiç asmamak en mantıklısı çok istiyosanız da yatak odası diğer türlü saçma
Sedavedoga Eyll_lna Valla benşm salonum da asılı salonda oturuyorum Ama benim farklı 3 tane küçük tuval yaptırmıştım onlar bir köşede alt alta sıralı birde büyük var o uzunlamasına bir tablo oda salonda bi kolona asılı biz çok seviyoruz