Esmerveee ilk hamileliğimi öğrendiğimde 4 cm miyomum olduğunu öğrenmiştim ve doğum yapana kadar malesef 22 cm oldu.doktorum normal doğumun beni zorlayabileceğini o yüzden sezaryan olmak zorunda kalabileceğimi söylemişti.doğum sırasında alabilme ihtimalimiz var ama riskli,fazla kanama olursa almam dedi. 39.haftama doğumu planlamak için gittiğimizde açıklığım olduğunu ve doğumumun başladığını öğrendim.normal doğum yapmak ister misin,ama senin için zor olabilir dedi ben de isterim dedim. 38.haftamda normal doğum yaptım.doğumdan sonraki ilk hafta çok ama çok şiddetli ağrı yaptı,hastaneye gidip iğne vuruldum.
Sonra yavaş yavaş kesildi ağrım.
Geçen gün kontrole gittiğimde küçülmeye başladığını öğrendik.doğumdan 4 ay sonrasına kadar sorun çıkmazsa o zaman laparoskopi yöntemiyle alabileceğini anlattı.
Doğum sırasında almayı pek önermiyorlar,o yüzden ben de bekliyorum zaman geçmesini.