Hamile_Teacher Arkadaşlar Beta değeri düşük olup sonradan artan var mı hiç aranızda? Kimyasal sanıp ama sağlıklı bir hamilelik yaşayan hikayesini anlatabilir mi lütfen!🙏🏻
-Papatya- Hamile_Teacher benim bi arkadaşım vardı onun öyle olmuştu 2,5 falandı değeri o kadar ki düşük başlamıştı. Doktor kimyasaldır büyük ihtimalle demişti ama kimyasal değildi.