Bebilito 32.haftadan itibaren alınan çalışabilir raporunda fiilen çalışma şartı aranır. İzin ya da rapor olduğunda kaç gün veya haftaysa Doğumdan sonra aktarılacak olandan kesilir. Diyelim bir 3 hafta daha çalıştın 35e kadar, bunun bir haftası rapor aldın Doğumdan sonra 2 hafta aktarılır. O yüzden alma canım çalıştığın kadar çalış. Rapor almanın hiçbir faydası yok sana
Bir de ben 37ye kadar çalışabilir almıştım ama 35te ayrılmaya karar verdim tekrar doktoruma gidip çalışamaz raporu alıp verdim devlet kurumunda böyle oluyor diğer tarafları bilemiyorum