Semilk05 Tatli2 enfeksiyon cnm yüksek bi değer değil ben 70 i gördüm yine önemsemedi doktor sadece ilaç verdi enfeksiyon için gebelikte 200 leri görenler oluyor dedi
aysenur-y1 Semilk05 merhaba canım benimde 52,5 çıktı tüm her şey normal çıktı bu çok yüksek cıktı anlamadım 10 gün önce bir haftalık antibiyotik de kullanmıştım hastaydım şimdi böyle cıkmıs