34 haftalikken idrar tahlili de protein kacagi çıktı 1 hafta tansiyon takibi yaptılar tansiyonum 9 .6 genelde 35. Haftada 10.7 oldu şuan da 36. Haftadayim 11 7 12 7 arada 13 te oluyor .
Perinatoloji doktoru tahlilleri mi görünce gebelik zehirlenmesi dedi hatta kısa sürede alırız seni de di tansiyonum yüksek çıkmayınca almiycaz dedi kadın doğuma sevk etti doğumu bekliycez dedi ama arkadaşım da protein kaçağını fark etmemiş ler bir anda tansiyonu yüksel di qcil sezeryana aldılar vücudu proteinle dolmuş birgun boyunca serumla trmizlediler doktor komaya girmedigine şükrediyoruz demiş kızlar bu durumu yaşayan varmi yada bilgisi olan sizce ne yapmalıyım çok korkuyorum### @