Elifsorma Bu gün kan değerlerim sınırda cıktı yani çok yüksek pıhtılaşma var coraspin ve oksapar iğne kullanmama rağmen. Tekrar kan tahlili aldılar bu gun 10 gün içerisinde cıkar dediler bu süre içerinde bebeğime bir şey olurmu ne yapmam Lazım ne yıyıp içmem lazım bu kanımı duzene sokmak için Lütfen bana bolca dua edin bu benim 5. Bebeğim🤲🏼😔
serapinci Elifsorma canım en az 3litre su iç 3ün altına inme demişti benim doktorum limon ye hatta suyunu limon sık kanı sulandırıyor. İnşallah geçer biran önce inşallah 🙏🏻
songul123 Elifsorma bana ınstegram adresini verirmisin yada ekle beni blue6172 ınstegram adresim aynı ilaçları kullanıyoruz doktorum diyet yazdı listeyi gönderim canım sana