Smya Kızlar 37+2 oldum çamaşırımda ıslaklık var ve sanki vajinamdan mi geliyor yoksa kaçırıyor muyum anlamadım, çok korkuyorum acilen yardım edin. Ağrım falan da yok
sunmomy Smya sabah sızdı dr geldim direkt yatış verdi suyum sınırın altına inmiş yarın dogumum var bence acile git cok onemli su
aysess Smya Su olursa anlarsin canim. Benim iki dogumumda suyun gelmesiyle basladi. Ilki kanli oldugu icin hemen anladim. Ikincisinde de sizinti seklinde geldi once cis sandim ama tutamiyordum ustuste camasrmi degistrdm .Bir sure sonra hafif pembeli de gelince su olduguna emin olmustum
Smya sunmomy yapışkan bir sıvı gibi amniyon sıvısı nasıl oluyor, normal akıntım olabilir mi acaba dedim
Benannemioluyorum Smya bugün doktoruma sordum bende de sürekli akıntı gibi oluyor ama beyaz renkte, sıvı dediğimiz şeffaf renksizmii normal su gibi. Bir de akıntı hissettiğinde tutmaya çalış tutamıyorsan suyundur bence , hiçbirinden emin olamıyorsan doktora git kesin
Smya Benannemioluyorum gecelerde de olmuştu böyle doktora gittim doktor suyun gayet iyi duruyor demişti şimdi ondan biraz daha fazla ıslaklık var, nasıl desem vajinada elime gelen bir ıslaklık var çok akıntı gelmiyo öyle, bir de yapışkan gibi ama şeffaf
Sevl Bendede akıntılı su gibiydi doktor normal dedi suyun da normal dedi ilerleyen zamanlarda akıntı çokluğu yaşıcaksın dedi
Smya aysess o kadar çok gelmiyo ya, gece yatmadan önce kuruydu çamaşırım saat 4 gibi tuvalete kalktım baktım ıslanmış hep sonra değiştirdim şimdi çok az bir ıslaklık var iki yerde parmak ucu kadar. Suyum değildir diye düşünüyorum