Semraylmz o kalp atma gibi olan şey için doktorum bana hıçkırık ya da gerçekten kalp atışı demişti, sancı olduğunu hiç duymamıştım. Ve de 32 den sonra artık hareketleri can yakıcı oluyor zaten maalesef, 34+4 üz biz de, sağlıklı olduktan sonra hiç önemli değil benim canımın yanması, o kadar muazzam bir duygu ki 😊❤️