Hepinize merhaba sevgili anneler ve anne adayları
Ben 1,5 yıllık e Evliyim evlendiğim ilk ayında hamile olduğumu öğrendim bir ay sonra boş gebelik olduğu anlaşıldı ve düşük yaptım zaten düşük yaptıktan tekrar bir ay sonra hiç adet olmadan Tekrar hamile kaldığımı öğrendim ve bebeğimin kalbi durduğu için kürtajı oldum kürtaj olduktan altı ay sonra hamile kaldım tekrar ve düşük yaptım şu an bana rahim filmi çekilecek ve hiçbir bilgim yok devlet hastanesine gidiyorum biz de rahim filmi çekilecek cihaz yok diyorlar üniversiteye gidiyorum buradaki rahim filmi çekilecek cihaz yok devlet hastanesine git diyorlar ne yapacağımı ben de şaşırdım lütfen bilginiz varsa bana söyler misiniz benide aydınlatır mısınız şimdiden çok teşekkür ediyorum ♥️