Sara_xd hanımlar ben 36 haftadayım bende gece çok zorluk çekiyorum nefes darlığı oluyo hiç rahatlıyamıyorun sizdede oluyor mu?
qwer890- Sara_xd Bende de oluyor diyafram ciğeri sıkıştırıyor. Şuan nefesim daralıyor boğulacak gibi oluyorum. Bu son aylarda normalmiş.
Sara_xd Sellmaseellma ben kafamı yasığa koyduğum zaman nefesim kesiliyormuş gibi oluyo ama kafamı kaldırsam otursam biraz rahatlıyorum yatamiyorum
Sellmaseellma Sara_xd alçak yastıktan oluyor genelde bende yüksekte yatınca rahat ediyorum az da olsa sende bir dene derim