Meloo35 Her gece gelmeye başladı 15+1im gece yatmaya yakın çikolata veya tatlı birşeyler yeme isteğim oluyor sizdede oldumuuu ve cinsiyetler ne 🙈 bizim daha belli ddğil
Buse-ozdmr Meloo35 evet bende oyle hergun cıkolata pudıng bıseler yemek isterdim kız benim bebişko 😂🥰
Rmysbyzt Meloo35 benimde kızım olucak ama tstlıdan tiksindim. 6. Aya giricem ama asla canım çikolata istemiyor ya :( normalde çok severdim
Y-S Meloo35 zaten tatlıyı severdim ama şu an çikolata ve kakaolu tatlılara asla dayanamıyorum cinsiyeti mız erkek💙
Love13 Meloo35 11 haftadayım daha belli değil tabiki bizim cinsiyet 🙈 ama bende aynıyım normalde de zaten tatlı krizlerine giren birisiydim ama hamileliğimde her akşam deliye dönüyorum tatlı diye 😂