seymarslan bende ilk kanı acilde vermiştim değerim çok düşük çıkmıştı doktor iki gün sonra tekrar kan ver dedi iki kez iki gün arayla kan verdim acile gittiğimde beni hastanenin aile hekimliğine gönderdiler ordan vermiştim iki günde iki katına çıkması gerekiyor değerin. Sağlık ocağına gitmiyorsan acile gidip verebilirsin, kadın Doğuma da 7. Haftadan sonra gitmeni tavsiye ederim kalp atışını duymak için ben 8 de gitmiştim zaten acil doktoru da hemen gitmeni tavsiye etmem gitsen de kese de bebek de görünmez demişti 8 de gidip kalp atışını duymuştum