Kombine şekilde yapıyorlar diye biliyorum. Spinal ameliyat anı için, epidural sonrasında ağrı yaşamaman ve kolay atlatman için demişti benim doktorum. Ayrıca epidural normal doğumdada sancı duymamak için kullanılıyor. Ben sezaryen oldum. kombine anestezi olacaktım ama epidural yapılırken bir anda tansiyonum düştü omurlarımın arasının dar olduğu söylendi ve epiduralden ameliyat anında vazgeçildi spinal yapıldı ameliyata başlandı fakat ağrı acı hissettiğim için genel anesteziye dönüldü. Benimkinin anestezi doktorundan kaynaklı olduğunu düşünüyorum. Korkutmak istemem kimseyi. ☺️